فراخوان - نکات مهم برای ثبت نام و ارسال مقاله پژوهشگران :

تاریخ ثبت: 1401/07/03

    فراخوان 1 - نکات مهم برای ثبت نام و ارسال مقاله پژوهشگران :

فراخوان :

 

نظر به اهمیت و جایگاه ارزشمند مشارکت حداکثر پژوهشگران این دبیرخانه نسبت به اولین فراخوان ارسال مقاله اقدام می نماید بر این اساس از صاحب نظران، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید حوزه های مرتبط تقاضا می شود پس ازمطالعه اطلاعات مرجع کنفرانس به دو زبان فارسی و انگلیسی طبق راهنمایی نگارش مقالات نسبت به ارسال مقالات و از طریق سایت اقدام نمایند.

 

نحوه و شرایط ثبت نام

·         چگونه در کنفرانس ثبت نام کنیم؟(ثبت نام اولیه بدون پرداخت هزینه)

·         پاسخ: کاربران گرامی می توانند جهت ثبت نام اولیه و ایجاد کنترل پنل برای شرکت در کنفرانس پس از مراجعه به سایت به قسمت ثبت نام کاربران مراجعه کرده و فرم لازم را پر کرده و نسبت به ایجاد پنل اقدام نمایند پس از آن با کلمه و رمز عبور شخصی می توانند وارد پنل شوند

 

 

راهنمای نگارش مقالات و انواع مقالات مورد پذیرش

 

لطفا قبل از انجام ثبت و ارسال مقالات خود به نکات زیر با دقت توجه فرمائید:

  1. بنابر تصمیم کمیته علمی، مقالات در قالبهای:

 

A.     مقالات علمی-پژوهشی

B.     مقالات علمی-ترویجی

C.     مقالات مروری

D.     مطالعات موردی

E.      مقالات یا گزارشات تحلیلی-انتقادی

F.      طرح های تحقیقاتی

که در راستای محورهای کنفرانس باشند، مورد پذیرش واقع شده و در فرآیند داوری قرار خواهند گرفت؛

  1. زبان مقالات می تواند فارسی و یا انگلیسی باشد؛
  2. شرکت در کنفرانس به دو صورت حضوری و غیرحضوری ممکن است؛
  3. مقالات در مراجع مختلف علمی از جمله مرجع دانش ایران، پایگاه سیویلیکا و تعدادی دیگر از پایگاه های علمی معتبر که دبیرخانه کنفرانس در حال اخذ موافقت نمایه‌سازی با ایشان است، نمایه خواهد گردید؛
  4. پژوهشگران ارجمند پس از مطالعه راهنمای نگارش مقالات نسبت به ارسال اصل مقاله در قالب WORD اقدام نمایید.
  5. ابتدا راهنمای نگارش مقالات را که در پایین صفحه درج شده است، دریافت نموده و روی سیستم خود ذخیره نمایید. سپس تا حد امکان متن مقاله خود را copy نموده و آن را در فایل جانمایی paste نمایید.
  6. لطفاً مقالات خود را تنها در قالب ارائه شده ارسال بفرمائید، چنانچه مقالات شما در فرمت تعیین شده نباشد مقالات شما حتی پس از تأیید نهایی و پرداخت وجه مربوطه از مجموعه مقالات و نمایه های کنفرانس حذف خواهد شد.

 

نحوه پذیرش مقالات :

·         پیرو سوالات مکرر پژوهشگران به اطلاع می رساند : 

 

·         1- مقالات دریافتی توسط دبیرخانه پس از بارگذاری کاربر جهت امر داوری به حضور اعضای محترم کمیته داوری ارسال  و با تشخیص ایشان به صورت  1- سخنرانی 2 - پوستر پذیرش می گردند  و نهایتا با تایید دبیر محترم رویداد به صورت نهایی پذیرش خواهد شد.

·         2- لازم به ذکر است که نحوه پذیرش به صورت سخنرانی یا پوستر به ارزش علمی مقالات بستگی دارد.

·         3- مدارک صادره برای مقالات مورد پذیرش پس از واریز هزینه ثبت نام از طریق کنترل پنل دارای مهر - امضا و کد استعلام اختصاصی می باشند و نحوه پذیرش مقالات تایید شده توسط دبیر محترم کنفرانس در آن درج خواهد گردید .و هیچ تفاوتی برای ثبت نام حضوری و غیر حضوری در آن لحاظ نمی گردد.

·         ** تمامی مدارک به صورت رسمی و معتبر صادر می گردند و دبیرخانه دایمی رویداد به صورت دایمی در زمان اداری پشتیبان ارایه خدمات به پژوهشگران می باشد.

 

ارسال مقاله

-چگونه مقالات خود را ارسال کنیم؟

پاسخ: کاربران گرامی شما می توانید با ورود به کنترل پنل شخصی از قسمت ارسال مقاله جدید نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند(قبل از ارسال مقاله قسمت راهنمای نگارش مقالات را از سایت دانلود نموده مطالعه فرمایید و مقاله خود را ویراستاری نمایید)

 

وابستگی سازمانی: 

در فایل مقاله، بعد از عنوان مقاله و نام نویسنده (ها)، حتما باید وابستگی سازمانی (Affiliation) افراد به دانشگاه یا سازمان مربوطه ذکر گردد. درج صحیح این آدرس علمی بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر در این بخش اشتباهی انجام شود، هیچگونه امتیاز علمی به نویسندگان تعلق نمی گیرد.

 

پرداخت هزینه ها

 

·         پاسخ: -تعرفه ها در قسمت خدمات کنترل پنل شخصی قابل مشاهده می باشد